.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اطلاعيه جبهه متحد در پي ترور راسك

متن اطلاعيه جبهه متحد اصولگرايان به اين شرح است:

«مولوي جنگي‌زهي ـ امام جمعه انقلابي اهل سنت شهر راسک ـ که توسط عوامل استكبار جهاني به شهادت رسيد، از طرفداران گفتمان انقلاب اسلامي و از حاميان جدي وحدت شيعه و سني محسوب مي‌شد که افشاگري‌هاي وي درباره فرقه ضاله وهابيت و تروريست‌هايي چون گروهك ريگي و... موجب شد كه خون يك عالم برجسته به زمين ريخته شود تا درخت تنومند اسلام، قرآن و انقلاب در مسير ارزش‌هاي بزرگ الهي همچنان استوار بماند.

جبهه متحد اصولگرايان ضمن تبريك و تسليت شهادت اين عالم برجسته ـ امام جمعه انقلابي اهل سنت شهر راسک ـ خواستار آن است كه نهادهاي مربوطه هرچه سريعتر آمران و عاملان اين جنايت را دستگير و مورد محاكمه قرار دهند تا مشخص شود كه نظام سلطه در ريختن خون پاكان عالمان، دانشمندان و مجاهدان راه خدا به هيچ مرام و مسلكي باور ندارد.

به شهادت رساندن "مولوي جنگي زهي" توسط عوامل آمريكا و صهيونيسم جهاني در راستاي خدشه در وحدت شيعه و سني و امنيتي‌كردن فضاي سياسي كشور است. اكنون كه در آستانه انتخابات، رهبري، مردم و نيروهاي انقلاب درصددند تا در فضايي آرام همراه با آگاهي به تشكيل مجلسي ولايت‌مدار و كارآمد بپردازند، نظام سلطه درصدد است با ايجاد ترور، ناامني، ياس و امنيتي‌كردن رقابت‌هاي انتخاباتي، حضور گسترده مردم در انتخابات را دچار خدشه كند.

جبهه متحد اصولگرايان معتقد است خون‌هاي به‌ناحق ريخته شده عزيراني چون احمدي‌روشن و اين روحاني انقلابي، انتخابات 12 اسفند را بيمه مي‌کند و مردم متدين و انقلابي ايران اسلامي به حرمت آنان محكم‌تر و استوارتر در پاي انقلاب، ولايت و اسلام ايستاده‌اند و انتخاباتي دشمن‌شکن را رقم خواهند زد.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.373 seconds.